onesimpleprinciple.com Forum Index onesimpleprinciple.com
Keskustelua sivustoon liittyen / Discussion related to onesimpleprinciple.com

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Kierrätys on kaiken A ja O, kun pohditaan maailmankaikkeutta

Post new topic   Reply to topic    onesimpleprinciple.com Forum Index -> Savolainen ajatus
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Savor

PostPosted: 04.11.2018 15:10    Post subject: Kierrätys on kaiken A ja O, kun pohditaan maailmankaikkeutta Reply with quote

Juju laajenemisessa on kierrätyksessä.

Ja minä olen ensimmäinen joka oivalsi millaisista tihentymistä aine oikeasti koostuu.

Minun ei tarvitse epätoivoisesti yrittää selittää mikä niitä elektroneja muka pitää ytimien ympärillä koska ei siellä ole niitä samoja elektroneja laajenevien ytimien ympärillä.

Eli laajenevat atomien ytimet kierrättävät keskenään koko ajan laajenevaa työntävää voimaa josta syntyy sopivissa olosuhteissa uusia elektroneja.

Et voi saada atomista irtoamaan vanhaa elektronia, mutta voit saada syntymään uuden elektronin kun lähetät laajenevaa ydintä kohti sopivan energian / tiheyden omaavan fotonin ja sitten voit luulla irrottaneesi atomista elektronin, vaikka oikeasti sait syntymään meille pimeästä laajenevasta työntävästä voimasta uuden elektronin sen fotonisi avulla.

Niin, ja tietysti sillä laajenevalla työntävällä voimalla, jota laajenevat atomien ytimet keskenään kierrättävät, on myös laajenevan valon luonne ja laajenevan valon vauhti tietysti kiihtyy koko ajan samassa suhteessa kuin aine ja valo laajenevat.

Laajenevat valot vuorovaikuttavat toistensa kanssa ja kiihdyttävät toistensa laajenemista.

Laajenevan valon aallot ovat meille havaitsemattomia, mutta silti laajenevan valon aaltoluonne työntyy esiin laajenevien fotoneiden avulla.

Eli laajenevalla valolla on paljon enemmän massaa sen aalloissa kuin fotoneissa ja sen takia fotoneiden massaa ei ole pystytty selvittämään.

😃
Savor

PostPosted: 04.11.2018 16:01    Post subject: Reply with quote

Galaksin keskustan supermassiivinen kohde laajenee ja säteilee pimeää laajenevaa ainetta joka välittää laajenevaa työntävää voimaa laajeneviin tähtiin, planeettoihin ja muihin laajeneviin kohteisiin.

Laajenevat tähdet säteilevät myös laajenevaa työntävää voimaa joka työntää laajenevia planeettoja ja laajenevia kuita pois päin omasta laajenevasta emotähdestään.

Laajeneva avaruus on keisari alasti.

Laajenevan Jupiterin punaista pilkkua, yli 300 vuotta havannoitua myrskyä ylläpitää galaksin keskustan supermassiivisesta kohteesta peräisin oleva laajeneva pimeä aine joka laajenee Jupiterin sisällä havaittavaksi aineeksi jota työntyy kohti laajenevan Jupiterin pintaa kovalla paineella.

Auringonpilkut ovat myös havaittavaksi aineeksi laajentunutta pimeää ainetta joka alunperin peräisin galaksimme keskustan supermassiivisesta kohteesta.

Hurrikaanit ja Tornadot Maapallolla saavat energiansa Maapallon keskustasta josta sen vapauttaa galaksin keskustasta peräisin oleva laajeneva pimeä aine.

Tiedä vaikka ilmakehämme saisi koko ajan lisää kaasua joksi galaksin keskustan supermassiivisesta kohteesta peräisin oleva pimeä aine kenties muuttuu, työntyessään Maapallon keskustaa kohti, jossa se törmäilee Auringosta peräisin oleviin laajeneviin tihentymiin silloin kun Maapallo on galaksin keskustan ja Auringon välisellä alueella.

Eli laajenevaa työntävää voimaa laajenevien pimeän aineen tihentymien sisälle silloin kun ne itse työntyvät tähden tai planeetan sisälle.

Ihan perus "lämpölaajenemista" kun systeemin sisäinen paine kasvaa.

Ja kasvaahan se kun sinne työntyy normaalia enemmän laajenevaa työntävää voimaa.

😃
Post new topic   Reply to topic    onesimpleprinciple.com Forum Index -> Savolainen ajatus All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum