onesimpleprinciple.com Forum Index onesimpleprinciple.com
Keskustelua sivustoon liittyen / Discussion related to onesimpleprinciple.com

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Auringosta löytyi uusi kausivaihtelu / :) :) :) :) :) :) :)

Post new topic   Reply to topic    onesimpleprinciple.com Forum Index -> Savolainen ajatus
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Savor

PostPosted: 06.05.2015 20:05    Post subject: Auringosta löytyi uusi kausivaihtelu / :) :) :) :) :) :) :) Reply with quote

"Auringon aktiivisuus lisääntyy nyt havaitun 330 päivän jakson aikana, hiljentyy sen jälkeen vähin erin, kunnes kääntyy taas nousuun vajaan vuoden päästä."

http://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/auringosta_loytyi_uusi_kausivaihtelu

Merkurius + Venus + Maa + Mars = ab0ut 340 päivää

88 + 224 + 365 + 686 = 1363

1363 / 4 = 340,75 päivää

Joten ennustan että pidempi havannointi muuttaa keskiarvon tuoksi 340 päiväksi ja silleen!

Juju!

Kun Aurinko on about planeetan ja galaksin keskustan välisellä alueella, galaksin keskustan supermassiivisesta kohteesta työntyvät tihentymät työntyvät Auringon sisälle ja vuorovaikuttavat laajenevan Auriungon sisäisen laajenevan liikkeen / energian kanssa ja se saa ne laajenemaan voimakkaammin, jonka jälkeen ne kohtaavat vastapalloon kyseisestä planeetasta työntyvää laajenevaa liikettä / energiaa ja törmäykset siis syvällä Auringon sisällä jne.

Näin vapautuvaa liikettä / energiaa alkaa työntymään laajenevan Auringon pintaa kohti ja sitä yhdistyy useiden vuosien ajan muiden planeettojen vastaavalla tavalla vapauttamaan liikkeeseen / energiaan ja näin Auringon pinnalle noin 340 päivän välein havaittavia ilmiöitä jne!

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

Last edited by Savor on 06.05.2015 22:41; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Savor

PostPosted: 06.05.2015 20:14    Post subject: Reply with quote

Tää on kova juttu tää!!!!!!!!!!!!

Smile Wink Smile
Savor

PostPosted: 06.05.2015 22:51    Post subject: Reply with quote

Galaksin keskustasta työntyy siis "pimeää ainetta" niin tiheinä ja pieninä tihentyminä etteivät meidän mittalaitteet kykene niitä rekisteröimään!

Auringonpilkut koostuvat näistä "Pimeän aineen" tihentymistä ja Auringonpilkun muodostava aine itse on magneettista eli ei ole olemassa magneettikenttiä jotka saisivat aikaan Auringonpilkkuja, vaan asia on toisin päin eli aine jota työntyy Auringon pinnalle on magneettista!

Vetävää voimaa ei ole eli tämä "pimeä aine" ei omaa kykyä vetää mitään puoleensa, mutta sekin kyllä laajenee kolmiulotteisesti!

Smile
Savor

PostPosted: 09.05.2015 14:44    Post subject: Reply with quote

Kiviplaneettojen keskustasta peräisin olevia tihentymiä siis työntyy syvälle Auringon sisälle ja siellä ne vapauttavst liikettä / energiaa Auringon aineesta ja näin liikettä / energiaa alkaa työntymään kohti Auringon pintaa.

Kysymys: Kuinka syvälle kiviplaneetoista peräisin oleva liike / energia työntyy?

Ja sitä kautta, kuinka monta kerrosta tuollaista liike / energia-aaltoa on työntymässä kohti Auringon pintaa erillisinä 330 - 350 päivän välein esiin työntyvinä aaltoina?

Vähintään 4 x 88 päivää viiveen tarvitsevat Merkuriuksesta peräisin olevien tihentymien aikaan saannokset, mutta voihan kyse olla tuhansien vuosienkin viiveestä, jolloin neljän eri plaanetan vaikutukset ehtivät yhdistyä matkan aikana ja näin havaittu 330 päivän sykli, jonka ennustan tarkentuvan keskimääräisesti 340 päivän sykliksi!

Laavalamppumaisestihan Auringossa voisi kiertää ainetta jota kiviplaneetat syklittävät!

Smile
Savor

PostPosted: 09.05.2015 16:16    Post subject: Reply with quote

Entäpä voiko nykyfysiikan avulla edes yrittää selittää kyseistä sykliä kiviplaneettojen avulla?

Smile
Savor

PostPosted: 09.05.2015 16:20    Post subject: Reply with quote

Jos Jupiterista peräisin olevat tihentymät työntyvät tarpeeksi syvälle Aurinkoon, voisivat niidenkin aikaan saannokset työntyä Auringon pinnalle tuhansien vuosien viiveellä ja näin Auringonpilkkumaksimin sykli voisi vaihdella pitkällä aikavälillä 11 - 13 vuoden välillä ja keskiarvoksi vähän alle 12 vuotta joka Jupiterilla menee Auringon kiertämiseen!
Savor

PostPosted: 04.10.2018 17:24    Post subject: Reply with quote

Hop

😃
Post new topic   Reply to topic    onesimpleprinciple.com Forum Index -> Savolainen ajatus All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum