onesimpleprinciple.com Forum Index onesimpleprinciple.com
Keskustelua sivustoon liittyen / Discussion related to onesimpleprinciple.com
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

adidas yeezy

 
Post new topic   Reply to topic    onesimpleprinciple.com Forum Index -> Savolainen ajatus
View previous topic :: View next topic  
Author Message
TrudaSpencer



Joined: 21 Jan 2019
Posts: 3

PostPosted: 21.01.2019 4:34    Post subject: adidas yeezy Reply with quote

Ändå är näringslivet fortfarande oundvikligt att adidas skor associera denna åtgärd med fenomenet att inhemska tillverkningskostnader stiger kraftigt, rekrytering är svårt. Men det är inte oavsiktligt, det är mer som en trend. När den globala ekonomiska krisen bröt ut för tre år sedan stängde Nike sin senaste fabrik i Kina för att dras ut resurser som inte var tillgängliga i Kina. Att jämföra Nike och Adidas till "flyttfåglar", nu när det inte längre finns frodiga träd, inget bördigt land, kan ingenting hindra dem. För dem som uppmärksammar omvandlingen och uppgraderingen av den inhemska intensiva tillverkningsindustrin kan Kina dock attrahera dessa "flyttfåglar" på grund av dess fördel i billig arbetskraft, men denna typ av situation kommer gradvis att förändras som förbättringen av den nationella ekonomin och människors levnadsstandard.

Adidas nekade faktiskt inte korrespondensen mellan nedläggningen av fabriken och de stigande kostnaderna och det verkar som om det inte finns någon konflikt mellan "global resursintegration" och "stigande kostnader". Påminner om den långsiktiga historien om sportvaror tillverkningsindustrin, Adidas, Nike och andra multinationella sportkläder adidas nmd varumärken har alltid valt sättet "Om kostnaden är låg, det finns vägenAr de tidigaste tid var deras producerande baser i födelseplatsen för varumärken - Europe America. Till exempel för Nike byggde sin första utländska tillverkningslinjer i Japan. Efter flera år fortsatte japansk yen att uppskatta och arbetskraftskostnaderna var också höga, vilket pressade kostnaden för Nike adidas superstar i Japan var högre och högre.

Nästan samtidigt, född inom utrikeshandeln, samlade Lung Tak Group dussintals partner över hela landet för att prata i namnet på sitt nybyggda utomhusutrustning, som önskade vid övergången till den inhemska utomhusutrustningen marknadsföra. Faktum är att visa optimism på utomhussporter marknaden samtidigt för Taiya och Lung Tak Group är inte ett infall. I början av juni i år hade Taiya-aktier redan utfärdat en rapport med titeln Analysis of Outdoor Equipments Market and Competitive Potential of Taiya, där det upptäcktes att den kinesiska utomhusmarknaden var i en hausseutveckling och att marknaden för utomhussporter skulle växa vid nivån på 50% varje år och de potentiella topparna av det kan adidas ultra boost gå utöver 10 miljarder yuan.

Och 2010 uppnådde utomhusförsäljningen i Kina 6 miljarder till 8 miljarder, siffran väntas öka till 10 miljarder yuan under 2011 Nu, även om försäljningsskalan mellan enskilda företag är relativt stor ökar utomhusmarknaden i Kina med hög hastighet av 30% varje år och investeringarna inom den inhemska utomhussporter marknaden och konsumentgrupper utvecklas snabbt, därför kommer försäljningsskalan mellan utomhussporter och traditionella sportmärken att minska gradvis. Idag har utomhussporter redan gått ut ur det enda området av vuxna, många Quanzhou-skor företag, såsom Cardway, öppnade Mingwei även sina egna utomhus sportaffärer som syftar till att komma in i ungdomsutrustningen för utrustningen baserat på vilket de hoppas skapa egna varumärken i denna bransch. I samband med anpassning och transformation, att ha ett stort utvecklingsutrymme av yttre sportsprodukter, blir marknaden ett val av sportmärken.

Adidas startade sin verksamhet inom utomhusprodukter år 1991, trots att det var det största försäljningsnätverket i världen, och har sedan dess inte varit så välmående. De senaste nyheterna avslöjade att Adidas varligt meddelade att det skulle öppna sin första utomhusbutik i Kina. För detta sade chefen för Adidas utomhusproduktersektor Rolf Reinschmidt i intervjun att "Adidas försäljningsresultat var bra, med en försäljning på 300 miljoner euro, samma år ökade med 40% under det senaste året. Och jag tror att Upprättandet av Adidas utomhussporter kommer att bidra mycket till planen att komma in på utomhusmarknaden över hela linjen.

Med undantag för Adidas, ett aktiebolag adidas yeezy med huvudverksamhet inom sportskor, forskning och utveckling, produktion och försäljning, kommer Taiya också att investera mycket i sitt dotterbolag till byggandet av RAXs utomhussporter varumärkesprojekt, vars investering uppskattas 46. 4988 miljoner yuan, varav programvaran och hårdvaruanläggningar kostar 6. 38 miljoner yuan, nuvarande medel är 40. 1188 miljoner yuan. På liknande sätt Lung TakGroup vars ursprung ligger inom utrikeshandeln med sin nya etablerade utomhusutrustning i namnet på varumärket, samlade dussintals partners över hela landet för att förhandla om att förändra den inhemska utomhusutrustningsmarknaden. Faktum är att Taiya och Lung Tak's hausse [img]https://www.skogsbergsgard.se/images/skor/adidas yeezy-153pkm.jpg[/img] på utomhus sportsmarknaden samtidigt inte är en aning för tillfället.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    onesimpleprinciple.com Forum Index -> Savolainen ajatus All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group