onesimpleprinciple.com Forum Index onesimpleprinciple.com
Keskustelua sivustoon liittyen / Discussion related to onesimpleprinciple.com

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Luet nyt historiallista tekstiä!

Post new topic   Reply to topic    onesimpleprinciple.com Forum Index -> Savolainen ajatus
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Savor

PostPosted: 10.11.2014 18:52    Post subject: Luet nyt historiallista tekstiä! Reply with quote

Luet nyt historiallista tekstiä!

Käytä siihen aikaa. Lue, mieti, lue, ajattele ja lue vielä ainakin yhden kerran ja päädyt lopulta samaan mihin minä päädyin jo monta aikaa sitten!

Alkuräjähdysteorian kannattajat uskovat laajenevan avaruuden olemassa oloon! Kukaan ei kuitenkaan kykene kertomaan mikä saa laajenevan avaruuden laajenemaan, eikä sitä miten se sen tekee! Kukaan ei kykene kertomaan mitä laajenevalle avaruudelle tapahtuu silloin kun se laajenee!

Kukaan ei osaa kertoa millainen systeemi laajeneva avaruus itse on! Onesimpleprinciple malli kykenee kertomaan miten näkyvän maailmankaikkeuden muodostavat tihentymät laajenevat koko ajan kolmiulotteisesti ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen joka on ikuinen ja ääretön tila joka on ei yhtään mitään! Jokainen systeemi / tihentymä sisältää liikettä joka on aina työntävää voimaa!

Tällä sisäisellä liikkeellään / työntävällä voimallaan laajeneva systeemi / tihentymä kykenee hidastamaan ulkoapäin työntyvän liikkeen / energian / työntävän voiman vauhtia ja saamaan osan ulkoapäin työntyvästä liikkeestä omaksi sisäiseksi liikkeekseen ja sitä se kykenee käyttämään samaan asiaan ja saamaan koko ajan lisää itselleen liikettä / energiaa joka sen sisäisenä liikkeenä on kohteen sisäistä työntävää voimaa / painetta joka saa tihentymän laajenemaan / hajaantumaan isommalle ja isommalle alueelle ikuiseen ja äärettömään avaruuteen joka on ei yhtään mitään!

Tihentymä siis itse koostuu vielä pienemmistä tihentymistä jotka kierrättävät ikuista liikettä vastaavalla tavalla ja näin tihentymän sisäinen liike / paine saa systeemissä olevan asian haajantumaan isommalle ja isommalle alueelle työntävän voiman avulla!

Mitä isommalle alueelle kohteen laajeneva liike hajaantuu, sitä enemmän kaiken taustan liikettä sen läpi työntyy ja sitä enemmän se sitä sen takia saa omaksi sisäiseksi liikkeekseen / energiakseen / työntäväksi voimakseen!

Eli kaiken taustan liikkeen muodostavat tihentymät eivät enää laajene samassa suhteessa kuin näkyvän maailmankaikkeuden muodostavat laajenevat tihentymät ja juuri siksi niitä työntyy näkyvän maailmankaikkeuden laajenevien tihentymien läpi koko ajan enemmän ja enemmän!

Mitä kauemmaksi laajeneva näkyvä maailmankaikkeus eteenpäin työntyy, sitä vähemmän edellä työntyvät laajenevat tihentymät ovat ehtineet syödä / absorboida itseensä kaiken taustan liikettä / energiaa ( ei pimeää energiaa ) ja myös siksi sitä on tarjolla näkyvän maailmankaikkeuden laajeneville tihentymille koko ajan enemmän ja enemmän!

Näin Onesimpleprinciple malli kykenee kertomaan miten ja miksi laajenevat tihentymät laajenevat ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen ja koska osa sisäisestä liikkeestä ohjautuu ulos laajenevasta tihentymästä, toimii tuo laajeneva liike / energia työntävänä voimana jolla laajeneva tihentymä kykenee työntämään muita vastaavia laajenevia tihentymiä / keskittymiä pois päin itsestään!

Joten Onesimpleprinciple malli kykenee kyykyttämään alkuräjähdysteorian kannattajia mennen tullen, koska Onesimpleprinciple malli kertoo mikä saa laajenevat tihentymät laajenemaan ja sen mitä laajeneville tihentymille tapahtuu silloin kun ne laajenevat!

Ne ovat yksinkertaisia kysymyksiä, mutta näihin kysymyksiin eivät laajenevaan avaruuteen uskovat kykene vastaamaan koska he eivät kykene kertomaan mitään siitä mitä laajenevalle avaruudelle itselleen tapahtuu silloin kun se laajenee! He eivät kerro mitään siitä mikä saa laajenevan avaruuden laajenemaan kiihtyvällä vauhdilla, eikä siitä miten se sen tekee!

Mitä on se pimeä energia joka saa muka laajenevan avaruuden laajenemaan kiihtyvällä vauhdilla ja miten se vuorovaikuttaa laajenevan avaruuden kanssa? Jokainen joka pohtii tätä asiaa ajatuksella, huomaa pian että laajeneva avaruus on vastaava käsite kuin mitä jumalat ovat!

Mikään määrä matematiikkaa ei riitä todistamaan jumalien olemassa oloa!

IkuistaRakkautta

Last edited by Savor on 10.11.2014 18:58; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Savor

PostPosted: 10.11.2014 18:54    Post subject: Reply with quote

Entäpä millainen systeemi on kaareutuva avaruus?

Kukaan ei osaa kertoa millainen systeemi kaareutuva avaruus itse on!

Eikä sitä miten massa saa sen kaareutuvan avaruuden kaareutumaan jne!

.

Musta aukko hotkii ruokaa nopeammin kuin pitäisi olla mahdollista

http://www.avaruus.fi/uutiset/tahdet-sumut-ja-galaksit/musta-aukko-hotkii-ruokaa-nopeammin-kuin-pitaisi-olla-mahdollista.html

.

Miten se musta aukko muka kaareuttaa avaruutta ja miten se kaareutuva avaruus saa sen tähden aineen työntymään kohti mustaa aukkoa?

Oikeasti "musta aukko" = musta tähti = paljon tiheämpi laajeneva systeemi kuin havaittavat tähdet

Oikeasti musta tähti laajenee ja sen sisältä työntyy ulos laajenevia tihetymiä jotka eivät saa aikaan näköhavaintoja, niin kuin havaittavista laajenevista tähdistä ulos työntyvä laajeneva liike / energia / valo saa!

Laajenevan mustan tähden sisältä ulos työntyvät laajenevat tihentymät saavat kuitenkin laajenevan tähden laajenevan aineen laajenemaan voimakkaammin ja näin se työntyy voimakkaasti pois päin laajenevan tähden keskustasta, kohti laajenevaa mustaa tähteä!

Samalla voimakkaasti laajeneva tähden aine kohdistaa laajenevaan tähteen työntävää voimaa joka työntää laajenevaa tähteä pois päin laajenevasta mustasta tähdestä samassa suhteessa kuin koko laajeneva systeemi laajenee!

Näin meillä on illuusio tilanteesta jossa joku maaginen musta aukko vetää puoleensa jonkun maagisen vetävän voiman avulla tähden ainetta!

Aivan samalla tavallahan meillä on olemassa illuusio siitä että Aurinko muka kiertää meitä, mutta ei se kierrä, se vaan näyttää kiertävän!

IkuistaRakkautta
Savor

PostPosted: 24.11.2014 9:20    Post subject: Reply with quote

Kysymyksiä joihin alkuräjähdysuskonlahkon jäsenet eivöät kykene vastaamaan.

1. Millainen systeemi laajeneva avaruus itse on?

2. Mitä laajenevalle avaruudelle itselleen tapahtuu silloin kun se laajenee?

3. Mikä ylläpitää laajenevan avaruuden laajenemista?

4. Mitä pimeä energia on?

5. Mistä pimeä energia on peräisin?

6. Miten pimeä energia vuorovaikuttaa laajenevan avaruuden kanssa?

7. Mistä laajeneva avaruus itse koostuu?

8. Alkuräjähdysteorian kannattajien mukaan laajeneva avaruus ei laajene ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen, joten olisi todella mukava tietää minne ja miten se laajenee, mutta tähänhän he eivät kykene vastaamaan!

9. Jos ensin ei ollut olemassa mitään, ei edes avaruutta, niin miten ihmeessä se laajeneva avaruus syntyi totaalisesta olemattomuudesta ja miten se siis muka sitten laajenee jos ei ulos päin jo olemassa olevaan tilaan?

Väitän että laajeneva avaruus on ihmisen hatustaan tempaisema jumala jota ei ole olemassa!

Väitän että avaruus on ikuinen ja ääretön tila joka on ei yhtään mitään ja siksi se ei kykene muuttumaan millään tavalla!

Kaikki nyt olemassa oleva liike on aina ollut olemassa!

Liike = energiaa

Liike = työntävää voimaa

Ikuinen liike itse kykenee ylläpitämään ikuista kierrätystä koska se on myös työntävää voimaa eli ikuiseen kierrätykseen ei muita voimia tarvita.

Ja näin ollen myös ns. vetävä voima ja kaareutuva avaruus ovat ihmisen hatustaan tempaisemia jumnalia joita ei ole olemassa!

.
Savor

PostPosted: 09.02.2015 23:21    Post subject: Reply with quote

Ovolo tiede.fi keskusteluissa.

http://www.tiede.fi/keskustelu/49316/ketju/kylmafuusio_onnistunut_italialainen_lammitin/sivu/224#comment4143851

"Tämä lenr-/ hyhrinohumppa sisältää uskonnollisia piirteitä. Eli näille kavereille ei riitä se, että itse uskoo huuhaahan, vaan pitää saarnata uskoaan ja levittää "vartiotorniaan" ovikelloa rimputellen ja jalka ihmisten ovenraossa samaan tyyliin, mitä Jehovan todistajat tekevät. Aivan kuin kylmäfuusion toimivuus riippuisi uskovien määrästä, eikä itse väitetystä keksinnöstä."

.

Noin kirjoittaa tyyppi joka kuuluu alkuräjähdysuskonlahkoon jonka jäsenet uskovat jumaliin joita kutsutaan laajenevaksi avaruudeksi, kaareutuvaksi avaruudeksi / vetäväksi voimaksi ja ylimääräisiksi tilaulottuvuuksiksi.

He uskovat myös kaiken alkuun totaalisesta olemattomuudesta hokkus pokkus!

En tiedä onko ns. Kylmä fuusio mahdollista, mutta kyseisen uskonlahkon jumalia ei ainakaaan ole olemassa!

IkuistaKierrätystä ikuisessa ja äärettömässä avaruudessa joka on ei yhtään mitään!

Last edited by Savor on 09.02.2015 23:26; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Savor

PostPosted: 09.02.2015 23:24    Post subject: Reply with quote

No Big Bang? Quantum equation predicts universe has no beginning

http://phys.org/news/2015-02-big-quantum-equation-universe.html?utm_source=menu&utm_medium=link&utm_campaign=item-menu

Kaiken alkua ei todellakaan ole koskaan ollut!

Liike on ikuista eli liikettä on aina ollut ja tulee aina olemaan!

IkuistaKierrätystä
Savor

PostPosted: 04.10.2018 17:28    Post subject: Reply with quote

Hop

😃
Post new topic   Reply to topic    onesimpleprinciple.com Forum Index -> Savolainen ajatus All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum